arrow_drop_up arrow_drop_down

Zakelijke klant worden

Uw randzaken zijn onze core-business

Hardware binnen garantie

Wij hebben al voor veel zakelijke klanten de servicekosten binnen garantie kunnen verlagen. Wij zijn erachter gekomen dat er vaak servicecontracten zijn afgesloten voor alleen al de garantieafwikkeling, een service die eigenlijk kosteloos zou moeten zijn. Toch wordt er al snel €75,- per vestiging per maand gerekend en daar komen de kosten buiten garantie nog bij. Bij iRepairNow hoeft u niet te betalen om klant te zijn!

Doorlooptijd

Daarnaast horen wij geregeld verhalen over doorlooptijden van langer dan een maand bij schade buiten garantie. Wellicht was dit in het vorige millennium acceptabel, tegenwoordig wil niemand lang zonder smartphone, tablet of computer zitten. Hier zijn onze bedrijfsprocessen op ingericht!

Uitgebreide mogelijkheden, zelfs buiten garantie

Heeft u een toestel met vochtschade dan kunnen wij deze vaak gewoon nog herstellen. Ook de data blijft zoveel mogelijk behouden bij reparaties buiten garantie. Is op voorhand al duidelijk dat reparatie niet mogelijk of niet rendabel is dan worden er geen onderzoekskosten gerekend, wel zo eerlijk. Is een reparatie niet uitvoerbaar dan hebben wij in veel gevallen een no-cure no-pay regeling.

U leest het, voordelen genoeg om uw telecom en IT support door iRepairNow te laten verzorgen.

N.B. ook zonder zakelijk klant te worden is het mogelijk uw reparaties zakelijk uit te laten voeren, echter zonder de extra voordelen. Uiteraard ontvangt u ten alle tijden een BTW factuur op naam.

Enkele voordelen:

Haal- & brengservice en service op locatie mogelijk.

Kosteloze afwikkeling van de meeste garantiekwesties; u kunt uw huidige after sales service contract bij bijvoorbeeld Teleplan of Dynafix opzeggen (hiermee bespaart u direct al snel €75,- per maand).

Zonder bijkomende kosten betaling achteraf op rekening, per batch of per week mogelijk. Uiteraard met duidelijk gespecificeerde BTW factuur met naar wens eigen referenties en/of kostenplaats aanduiding.

Eenvoudig requests aanmelden in een eigen beveiligde omgeving. Hier zijn ook eerdere cases in terug te vinden. Ons systeem geeft dus ook administratieve verlichting.
Bij regelmatige of grote afname zijn extra voordelen bespreekbaar.