Video Aspect Ratio: 4:1

Word lid van iRepairNow

Eindelijk: 'repair as a service'

Als lid heb je al deze voordelen

e-mail

Support via e-mail

Krijg voorrang op andere mails
WhatsApp

Support via WhatsApp

Eenvoudig een appje sturen
Bel ons

Support via telefoon

Een beller is nog altijd sneller
Community

Community login

Toegang tot ons forum
Diagnose

Gratis diagnose

Kosteloze probleemanalyse
Spaarvarken

Geen arbeidsloon

Spaar maandelijks reparatietijd
Fair-use policy: de lidmaatschappen zijn voor persoonlijk gebruik. Een gezinslid valt hier ook onder. Ook ZZP'ers kunnen de persoonlijke lidmaatschappen gebruiken. Voor bedrijven met meerdere medewerkers hebben we maatwerk pakketten gebaseerd op personeelsaantal, gebruikte hard- en software en verwachtingspatroon (SLA).
Spaarvarken

Spaar voor gratis servicetijd en arbeidsloon

Wij bieden een eerlijk systeem waarbij je lidmaatschapsbijdrage wordt omgezet in credits: TechPoints. Die TechPoints kan je gebruiken om een reparatie aan je telefoon uit te laten voeren, je laptop inwendig te laten reinigen, je computer opnieuw te laten installeren of om je cloud in te stellen. De TechPoints staan voor tijd, je betaalt bij inlevering van TechPoints alleen het gebruikte materiaal.


Voorbeeld: je laat een reparatie aan je computer uitvoeren.

  • er wordt voor €80 aan onderdelen gebruikt
  • in totaal wordt 2 uur arbeid verricht (120 minuten) ter waarde van €120
  • bij elkaar zou de rekening €200 bedragen
  • je levert 120 gespaarde TechPoints (credits) in
  • elke TechPoint streept een minuut arbeidsloon weg
  • je hoef nu geen €200 maar €80 af te rekenen

Elke TechPoint is dus 1 euro waard, maar je spaart al 10 credits per maand voor €4,95. Je kan ook sneller sparen: 20 per maand voor €7,95 of 30 per maand voor €9,95. 

Betaal je per jaar dan krijg je nog een extra voordeel: 12 maanden voor de prijs van 10!

'Repair as a service' of 'Support as a service' is dat niet raar? Nee! Waarschijnlijk heb je meer 'on-demand' dan je denkt. Hier enkele voorbeelden...

Streaming diensten

Video als een Service

Vraagje: op hoeveel van de volgende Video on Demand diensten heb jij een abonnement?

  • Mubi
  • Apple TV+
  • Noggin
  • StarzPlay
  • Netflix
  • Disney+
  • Videoland
  • Prime Video
  • Passionflix
  • WithLove
  • HBO Max
  • Ziggo GO
  • Pathe Thuis
  • Discovery+
  • YouTube Premium
  • NPO Plus
  • Viaplay
  • NL Ziet

In ieder geval 1, maar waarschijnlijk wel 2, 3 of zelfs meer. Er worden meer films en series dan ooit gekeken, toch zal je lang moeten zoeken naar een videotheek. Logisch, met het aanbod en gemak van de verschillende streaming diensten. We kunnen wel vaststellen dat online video's kijken volledig is ingeburgerd. Het heeft het in ieder geval gewonnen van de videotheek en een DVD of Blu-ray koop je eigenlijk alleen maar als je een film of serie zo geweldig vindt dat je kopen de moeite waard vindt.

Muziek afspelen

Muziek als een Service

Hoeveel CD's heb je het afgelopen jaar gekocht? Wanneer ben je het laatst in een FreeRecordShop of op de muziekafdeling van de V&D geweest? Grote kans dat je meer albums en playlisten op Spotify, Deezer of Apple Music hebt dan CD's in de kast. Muziek als een service, overal zolang je maar een telefoon, tablet of andere muziekspeler hebt. En internet natuurlijk, maar dat is tegenwoordig eigenlijk nergens meer een probleem. Niet het aantal CD's dat je bezit is wat telt. Altijd en overal de muziek luisteren die jij wilt, daar gaat het om.
Wegenwacht

Pechhulp als een Service

Als je met pech langs de weg komt te staan, ga je dan zelf ter plekke sleutelen of bel je de wegenwacht of andere pechhulpverlener waar je een abonnement op hebt? Natuurlijk zijn er een hoop dingen die je zelf kan doen, maar heb je de juiste gereedschappen of onderdelen bij je? Is het probleem überhaupt daar en op dat moment te verhelpen? Daarnaast, je betaalt waarschijnlijk toch al voor de pechhulp dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Pechhulp als een service bestaat natuurlijk al erg lang, maar auto's worden complexer en door moderne sensoren en systemen krijg je veel sneller een waarschuwingslampje of foutmelding te zien. 

"Veel dingen die we normaal vonden zijn in de loop de jaren veranderd. Soms door nieuwe technieken, soms door puur gemak en soms omdat het gewoonweg goedkoper is."

Wat kost dat dan?

Lidmaatschappen (introductieprijzen)

Bespaar 50%

Instap

10,-
4,95
Per maand
  • 10 TechPoints per maand
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,50
Bespaar 60%

Standaard

20,-
7,95
Per maand
  • 20 TechPoints per maand
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,40
Bespaar 67%

Compleet

30,-
9,95
Per maand
  • 30 TechPoints per maand
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,33

12 maanden voor de prijs van 10!

Bespaar 59%

Instap

120,-
49,50
Per jaar
  • 120 TechPoints per jaar
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,41
Bespaar 67%

Standaard

240,-
79,50
Per jaar
  • 240 TechPoints per jaar
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,33
Bespaar 72%

Geen lid

360,-
99,50
Per jaar
  • 360 TechPoints per jaar
  • Creditwaarde: € 1,-
  • Prijs per credit: € 0,28

Waar kan je de credits voor gebruiken

Check

Reparatie door een van onze monteurs

Je betaalt alleen voor de onderdelen, het arbeidsloon 'betaal' je met je gespaarde tegoed.
Check

Hulp op afstand

Soms kan iets eenvoudig telefonisch of via bijvoorbeeld TeamViewer worden verholpen.
Check

Hulp op locatie

Net als in onze werkplaats is je tegoed hier tijd waard. Materiaal en voorrijkosten vallen hier niet onder.
Check

Jaarlijks onderhoud

Wij adviseren om je apparatuur jaarlijks voor gratis APK langs te brengen. Combineer dit gelijk met een onderhoudsbeurt!
Check

Schaderapport voor verzekering

Als je schade op je verzekering wilt verhalen wordt er soms gevraagd om een schaderapport. Ook hier kan je weer je tegoed gebruiken voor de benodigde tijd voor het opstellen van het rapport.
Check

Aan- en verkoopkeuring

Heb je net een apparaat van iemand overgenomen of wil je jouw apparaat juist verkopen? Wij inspecteren je device van binnen en van buiten!
Je telefoon, je tablet, je computer, ze zijn allemaal ondenkbaar geworden in het dagelijks leven. Maar hoe los je het op als er een probleem is? Wie is jouw 'digitale Wegenwacht'? Naar wie ga je als iets niet werkt zoals zou moeten? Wat als je laptop niet meer opstart en je met dat ene project bezig bent? Wat zal het je gaan kosten? Een lidmaatschap is dan een geruststellend idee.

Veelgestelde vragen

Is het lidmaatschap maandelijks opzegbaar?

Gelukkig wel! We noemen het bewust een lidmaatschap en geen abonnement. Je opgebouwde TechPoints vervallen wel. In principe kan je TechPoints saldo niet negatief komen te staan tenzij je heel kort lid bent geweest en gebruik hebt gemaakt van meer diensten dan je eigenlijk kon.

Kan ik na opzeggen weer opnieuw inschrijven?

Natuurlijk! Je begint dan wel opnieuw met TechPoints sparen. We hopen dus dat je gewoon lid blijft.

Kan ik een lidmaatschap overdragen?

Dit kan alleen binnen het gezin. Je kan je lidmaatschap dus niet verkopen of cadeau aan derden.

Heb ik nog een toestelverzekering of AppleCare nodig?

Wij denken van niet, maar een lidmaatschap kan ook prima worden gecombineerd. Wij kijken altijd bij een hulpvraag of we je kunnen helpen deze op een garantie of verzekering te verhalen. Wel zijn toestelverzekeringen vaak kostbaar en kennen ze ook een eigen risico per claim. Daarnaast ben je vaak al verzekerd via je inboedelverzekering of reisverzekering. Wij denken dat je vaak voordeliger uit bent zonder toestelverzekering.

Hoe zit het met verlengde garantie?

Vaak heb je de optie om extra garantie aan te schaffen bij aankoop van je apparaat. Meld bij een serviceverzoek altijd dat je een dergelijke garantie hebt, dan kijken wij of je hier gebruik van kunt maken en wat je dan mag verwachten.

Hoe lang zijn de TechPoints geldig?

Je TechPoints saldo is geldig zolang als je lid bent. Je ontvangt echter geen rente over de punten en ze zijn niet inwisselbaar voor geld.

Meer vragen? Neem contact op