arrow_drop_up arrow_drop_down

SARS-CoV-2 preventie

Belangrijke mededelingen rondom het nieuwe coronavirus

De maatregelen rondom "Corona" raken ons allen hard

Je ontkomt er niet meer aan; iedereen heeft het over het nieuwe Coronavirus SARS-CoV-2 en de ziekte COVID-19 die het kan veroorzaken.

Omdat wij als ICT en telecom bedrijf ook tot de vitale beroepsgroepen behoren zullen wij zo lang als het kan en mag onze deuren geopend houden. Uiteraard vraagt dit wel om een aantal aanpassingen in onze handelswijze, maar als we daarmee de samenleving door de crisis helpen dan hebben we dat er graag voor over.

Wij vragen een ieder de regels te respecteren. Ook wij vinden de 1,5-meter maatregel niet leuk en merken ook hoe onpraktisch het soms is. Hetzelfde geldt voor de spatschermen. Toch is dit echt de enige manier hoe wij onze service kunnen blijven bieden (helaas tijdelijk ook zonder koffiehoek).

Wij bieden in de winkel voldoende ruimte om de afstand te kunnen waarborgen. Waar nodig werken we met spatschermen en er is voldoende gelegenheid voor hand-desinfectie.

Wil je langskomen maar heb je bijzondere wensen laat dit dan vooraf weten. Denk bijvoorbeeld aan contactloze overdracht in de buitenlucht (voor de deur). Contant betalen deden we al niet aan maar als je liever ook het pin-apparaat wil vermijden kunnen we een iDeal link sturen.

Voor actuele info over SARS-CoV-2 en COVID-19 raden wij aan de website van het RIVM te raadplegen.

De feiten:

iRepairNow blijft 6 dagen per week open, van 9:30 tot 18:00. Wij gaan dagelijks van 12:30 tot 13:00 dicht met de pauze en kunnen dan meteen het pand goed luchten.

Uiteraard respecteren wij de voorschriften van het RIVM. Dus regelmatig handen wassen en/of ontsmetten, nies of hoest in de elleboog, geen handen schudden, 1,5 meter afstand bewaren, enz.

Juist nu zijn veel mensen aangewezen op webshops, onze DHL balie blijft daarom geopend. Je hoeft momenteel niet te tekenen voor ontvangst, wij noteren de laatste 3 karakters van je legitimatienummer.
Gratis halen en brengen voor Waarderpolder geldt nu voor heel de regio Haarlem (max. 10 km). Voor ieders veiligheid geschiedt dit wel op contactloze wijze. De voordeur is momenteel voor ons de grens.
Wij bellen/mailen wanneer een reparatie klaar is, de wachtruimte mag tijdelijk niet worden gebruikt. Onnodig verblijf in het pand kunnen we momenteel helaas ook niet toestaan.
Wij houden de voorschriften van de overheid scherp in de gaten en passen ons beleid daarop aan. Wij zullen altijd de afweging maken tussen dienstbaarheid voor de samenleving en veiligheid van klanten en personeel.

Welke maatregelen hebben we tot nu toe genomen?

  • Klanten kunnen niet meer wachten op de reparatie. Dus inleveren en later weer ophalen. Geen "onnodig verblijf" in de werkruimte dus.
  • Alle apparaten worden met handschoentjes aangenomen.
  • Alle apparaten worden bij het aannemen gedesinfecteerd. Telefoons en tablets rondom, computers gehele buitenkant en toetsenbord/trackpad/muis indien aanwezig.
  • Reparatie kan in verband met ESD risico vaak niet met handschoentjes maar apparaat wordt na reparatie daarom wel opnieuw gedesinfecteerd.
  • Wij houden 1,5 meter afstand tot de klant en waar mogelijk ook tot elkaar.
  • Bij de DHL pakketbalie: legitimeer door ID neer te leggen en doe een stap naar achter. Wij noteren de laatste 3 karakters van het ID nummer in plaats van een handtekening en leggen het pakket op de balie. Daarna zetten we een stap naar achter zodat het pakket veilig kan worden gepakt.
  • We beginnen iets eerder met werken waardoor we meer pauze kunnen nemen en dus beter uitgerust zijn en vaker vitaminen kunnen nuttigen. Het schijnt dat dit de weerstand ondersteunt, en anders kan het in ieder geval geen kwaad ;-)
  • PIN terminal wordt voortdurend ontsmet. Wij vragen iedereen zoveel mogelijk contactloos of mobiel te betalen!
  • We hadden al geen contante betaalmogelijkheid. Dit blijft dus zoals het al was.
  • Gratis (contactloos) halen en brengen hebben we uitgebreid van enkel de Waarderpolder tot heel Haarlem en 10km daar omheen.

Welke maatregelen hebben we nog achter de hand wanneer er verdere beperkingen worden opgelegd?

  • Verplaatsen van meer reparaties naar onze locatie in de Waarderpolder. Dit kan gefaseerd gedaan worden en doen we momenteel al met de 'ingewikkelde' reparaties.
  • Verplaatsen van ALLE reparaties naar onze locatie in de Waarderpolder. Dit is niet handig bij kleine ingrepen als een batterij vervangen, software herstel of een connector reinigen en zal dus een noodmiddel zijn.
  • Sluiting van de winkel waarbij we volledig vanuit de Woorderpolder gaan opereren en met koeriers apparaten laten halen en weer terugbrengen. Dit is de minst persoonlijke aanpak en zal enkel een scenario zijn bij een volledige 'lockdown' waarbij alle winkels dicht moeten.
Zodra er wijzigingen in het beleid komen zullen wij dat op deze pagina communiceren en uiteraard zullen we bedrijven en personen met lopende reparaties op de hoogte houden van de situatie. Je kan ons altijd bellen voor meer info: 023-3030196